Göteborgs kulturkalas

Way out west var dyrt, det hade vi inte råd med. Istället besökte vi en del gratis konserter under Göteborgs kulturkalas. Jag kan meddela att jag är trött efter helgen.
Men!! Här får ni en resumé i bilder!! Enjoi.


Götaplatsen: förband till Hammerfall var där, De vita hästarna från Tjolöholm var där, Poseidon var där.

Jag var där.

E var där.

Molotov jive var på Brew house, och det var grymt kan jag lova.

"Paint the city black"

J är kaxig för att han dricker den goda sommarölen.

K och Em dansar loss till nåt spännande på Kungstorget.

Självklart var jag tvungen att förbereda utekvällen med en riktigt god langos!


O ja, det var det!! På tisdag åker jag upp till Umeå, spännande.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOO! Fina kort :)

Men min väska försvann på bussen hem o är inte hittad än, så mina bilder får dröja.. DET SUGER! Jäkla väskryckare!

2009-08-17 @ 20:16:32
Postat av: Anonym

Karin heter jag

2009-08-17 @ 20:17:06
Postat av: flina

grymme-bilder från grymme-kväll med grymme-kompis!!!!

jaaaaa!!

2009-08-18 @ 12:24:31
Postat av: flina

jag saknar dej redan! fastän du inte ens har åkt än... men ändå!!!

2009-08-18 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0