Home sweet home

Är hemkommen från en tuff helg i Halmstad. Förfesten hölls på Karlstorps camping, sedan bar det in mot stan. Det blev Mårtenssons både fredag och lördag. Tydligen var jag väldigt osmart när vakten precis hade bestämt sig för att släppa in oss, fast det var 23.
Jag -Hur länge ska man behöva stå här egentligen?
Otto -vad säger du? Sjukt osmart!!
Jag -Men, det var ju smart sagt, då förstod han ju att vi stått och väntat länge på att få komma in.
Otto -inte längre än 5 minuter.


öö

Nörd?



Tudiloo!!

Kommentarer
Postat av: Milla

haha det var verkligen osmart :P

2009-07-20 @ 21:11:42
URL: http://bendoverbitch.wordpress.com
Postat av: Anonym

om milla e otto nu, betyder det att jag äntligen får det där c:et jag förtjänar? höhö

2009-07-21 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0