Kurrande mage på kvällkvisten

Såhär på kvällen kan jag ibland komma på att jag inte ätit nåt mer än choklad på hela kvällen, vad passar då bättre än ett lättlagat skrovmål??
Stuvade makaroner och köttbullar är ännu en favorit efter att ha förätit mig på det ett tag under konfirmationstiden. Men vissa vänner hänvisar mig ännu som den bästa kokerskan på just det området.
En dålig sak med stuvade makaroner är att den får magen att kurra helt otroligt mycket. Ni kan ju bara tänka er hur "pinsamt" det var när man satt i en ekande kyrka och magen kurrade som om det vore jordbävning.





Gooood night!!

Kommentarer
Postat av: J

Kul hjul med gött kött en snäll kväll?

2009-05-14 @ 00:40:55
URL: http://hobnob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0