I'm Alive

HEY!! Jag har skaffat internet i min minimala korridorslägenhet. Allt är bra än så länge, förutom att jag missade att gå upp imorse. Jag skulle ha infunnit mig vid en välkomstmässa för att fynda en cykel samt gratis pennor, block och tandkräm. När jag vaknade till liv fick jag sms om att cyklarna varit slut sedan länge.
Vi var ute igår...det kanske redan har framkommit mellan raderna. Det var grymt mycket dansande på studentkrogen, och just nu känns det ganska lyxigt när en öl kostar 19 kr.
Jag slapp laga middag idag. Jag blev bjuden på middag. Jaha vem bjuder på middag då? Jo, det var den lokala Ica-affären. De hade tänt två gigantiska grillar och bjöd på kött och korv och potatissallad och gurka och coca-cola, det kallar jag lyx!! Därför krympte min planerade storhandling till en banan och en bit choklad. Lättsamt. Nu ska jag ringa J och sedan återgå till att läsa om system analys.

TJOHO!!

Kommentarer
Postat av: K

Vad kul det låter :)!!!!!

2009-09-03 @ 22:46:02
Postat av: mormor

det verkar som du har kommit till rätt ställe,

fortsätt att ha det bra

2009-09-03 @ 23:06:33
Postat av: Lisa

Sv: Mäh, det är ju kombinationen jag frågar efter. Och om du kollar så har alla skrivit hiss :D.

2009-09-05 @ 14:09:53
URL: http://hoppalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0