10:e december.







10:e december:



Mja, nu kanske ni känner er lite besvikna. Liksom en fågelholk sådär den 10:e och på en fredag var väl inte så kul? Men jag tänkte som så att får ni inte uppleva en dålig lucköppning kommer ni ju inte uppskatta dem roliga. Det är ju lite sådär livet kan vara. På fredagar händer det ju oftast något annat kul som ni säkert kan njuta av, jag ska tex tvätta idag. Skämt åsido, jag gillar bilden och därför ger jag den till er idag den 10:e! (Bilden är förövrigt från när jag var arbetslös och bodde i Östersund, då fick man roa sig med såna här gratis-nöjen).

Kommentarer
Postat av: milla

Ja klart jag är ett fan :) Nej men han är faktiskt jätteduktig fotograf nu när han inte fotar tjejer längre och han verkar väldigt trevlig o rolig du får se vad han skrev i mattias bok sen kraaaaaaaaaam

2010-12-10 @ 08:06:17
URL: http://millamedemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0