11:e december.







11: december:




En sammanfattning från min externa hårddisk utan någon bild från Österrike vore som en symaskin utan nål, typ? Vintern 07/08 tog jag och min vän Carro en chansning och åkte tåg till St anton i Österrike med en vision om att kunna hitta jobb och få åka så mycket skidor som möjligt några månader framöver. Carro hade 200 kr och jag hade inte mycket mer än så. Men det gick bra. Vi fick flytta in i några Östersund-killars hus en bit utanför St Anton och stannade i fyra månader. Det gick bättre än jag hade tänkt mig, för som de flesta vet var J en av Östersundkillarna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gillar dethär kortet! Så himla bra!

2010-12-11 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0