14:e december.







14:e december:



Den här bilden är ifrån när jag och Elina bodde i London. Vi låg på en gräsmatta utanför Buckingham palace (man kan se Victoriastatyn på bilden) och brainstormade om hur vi skulle komma ur vår svacka. Svackan som fortfarande refereras till "svackan" uppstod av att vi hade boende och jobb 15 timmar i veckan. Vårat dilemma var: vad skall vi göra av alla andra våra timmar? och hur skall vi ha råd att göra någonting av dem? Dilemmat var löst två dagar senare och vi badade i jobb på olika pubar. Vi insåg då att vi inte skulle ha tid att turista mer i London så jag hoppas det blir en resa dit inom kort, för jag la mycket på hög som jag ville se men inte hann med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja de gjorde de nog, spännande det där med flöjten mellan varje låt med :P

2010-12-14 @ 17:15:47
URL: http://saeljo.se
Postat av: flina

jaaaaa!! jag vill meeeee!!! hallå du fröken! ska du besöka kungsbacka nått i jul?? ja kommer den 21:e!!!!!1 säg mej e du gej?!?!?!??! eller vaaaaad?kos

2010-12-14 @ 21:07:32
URL: http://elarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0