Lite mellandagar.

Julafton hos J:s mamma var fint.
Jag och pappa gav oss ut på en långfärdsskridskotur i fjorden.
Lite fika, som ligger rätt på snön!!

Papput med sin mössa som är "jätteinne" just nu.

Jagut. Jag vet inte varför jag ser så konstig ut, men det är nog för att det ser ut som att jag befinner mig i en istid.

Syster yster och mamma.

Hej häj. Ny T-shirt från rean. Extra snygg.

Jag har köpt en ny extern blixt, woOOooOOoHoooOOoo!!! Nu har jag provat den till max. Skall bara komma ihåg allt jag kom fram till, typ.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!
(så hörs vi väl nångång nästa år)

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så söt Maria! Din nyårsblus med rosett är helt underbar!!

2011-01-03 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0