Alla ♥-dag


Jag fick choklad av J, (dessutom rättvisemärkt) Han vet minsann hur han skall göra mig glad!! Skall strax öppna den o se hur god den är. Mums!!


Allt skall vara lite extra hjärtigt en dag som denna. Även le früschtück.


J fick ekologiska geléhjärtan av mig (Vi är minsann inga miljöbovar vi).

Vill skicka en liten alla hjärtans-dag hälsning till alla därhemma i södra Sverige. Tänker på er ofta. Snart kommer jag nog hem för en snabb visit och skall försöka hinna med att träffa alla då. Hoppas ni får en härlig eftermiddag/kväll!! Kram Maria.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Maria o J.en riktigt bra alla hjärtans dag önskar jag Er.Vi hade semlor till kyrkkaffet(rättvisemärkt) och jag ville ta ut hjärtan som lock ,men kom på att det skulle bli så mycket som fick kastas av locket,så det blev "bara" röda servetter Kram

2010-02-14 @ 17:29:40
Postat av: Mamma

alldeles hjärtliga hälsningar från mig till er båda! (=rättvist)

Kram

2010-02-14 @ 19:17:17
Postat av: Lisa

Här var det rättvist både från dig, mamma och mormor.

Själv har jag varit väldigt orättvis: jag åt både min egen och halva pappas semla, MUMS!

2010-02-16 @ 22:51:21
Postat av: Lisa

Men tönt, grejjen var ju att vi såg tecknade ut JU!

Du kan vara 95 åring räcka ut tungan

2010-02-18 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0