Lets GO Bandanas!!



När man skriver en kommentar på någons blogg måste man oftast verifiera sin kommentar så att det inte går att skicka ut spam-kommentarer...typ.
Ibland är de där slumpvisa verifieringarna väldigt konstiga, som när jag skrev på Millas blogg kom den här upp. Menar de att det är en person som har en så otroligt stor bandana så att han/hon är "i" sin bandana? Eller i alla sina bandanas? Det låter lite som ett uttryck från 70-talet, som i " äh, du vet jag är upptagen i helgen, jag ska in bandanas"...typ.

Kommentarer
Postat av: milla

haha ja det var nån knäpp när jag skulle skriva på din blogg också men den kommer jag inte ihåg nu

2010-07-02 @ 21:25:09
URL: http://millamedemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0