Picknick och grillpartaj.


Jag och J bestämde oss för att äta lunch och ha picknick vid Storsjön, mysigt och svalkande.

Vi åt våra grillrester från dagen innan,

När jag låg i gräset fick jag massa eksem, men sen försvann dem.

På kvällen bar det av till Joel där det hölls grillfest...

...med en riktigt somrig och god bål...

... Joel och hans bror hade införskaffat röda muggar som de brukar ha på high school fester i amerikanska filmer, så vi kände oss lite sådär amerikanska med bål och röda muggar.

En massa gott slängdes på grillen.

Men den som inte grillade klättrade i träd.

Vi satt ute tills det började regna, och det var inte alls kallt, sommaren har förhoppningsvis även nått Östersund.

Ett litet tag spelades Gyllene tider och jag kände mig extra nöjd, sen protesterade norrlänningarna.

Hoppas ni har haft en lika bra helg!!

Kommentarer
Postat av: milla

Mysigt! Vi har varit på stranden både idag och igår så nu börjar jag bli brun yeeey och vi har badat massor (3ggr haha)! Ja just det de e den tapeten men det syns inte på min dator väldigt konstigt för det syns på mattias och uppenbarligen din också :D

2010-07-05 @ 00:26:07
URL: http://millamedemil.blogg.se/
Postat av: milla

Ja jättestor! Tyngre än jag var när jag var ett år höhö. Tråkigt med vädret! Imorgon ska jag och EMil till horred till mammas stuga så då hoppas vi på badväder Kramar

2010-07-06 @ 22:00:44
URL: http://millamedemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0