Kittelfjäll

Helgens höjdpunkter: Mycket god mat, mycket fint väder på lördagen samt mycket spännande vilseåkning i en brant skog.
På söndagen var vi möra i kroppen av all åkning dagen innan. Men det gjorde inte så mycket, för det var storm på toppen, snö som piskade på kinderna och mörka moln på himlen.


Lite öl första kvällen.

Men för vissa innehöll helgen det här.
Min lins försvann, men den kom fram igen.

Förfest.


Idag har det varit plusgrader här, så det har töat en del. Jag tyckte det var extra spännande att det gick att öppna balkongdörren för första gången sen vi flyttade hit.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så skönt du har haft det, ropade du på linsen så den kom fram? jag väntar på att kunna öppna min altandörr där är fortfarande för mycket snö. Kram.

2010-03-08 @ 22:49:21
Postat av: Edvin

Åå va mysigt ni verkar ha haft det! Förfesten verkade väldigt glamorös...



"Min lins fösvann..." Jo tjena, man ser ju att ni spyr. Tror du vi läsare är dumma?

2010-03-10 @ 11:22:19
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: alexander

roliga bilder ;)

2010-03-13 @ 16:26:38
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0