Lördag

Idag har jag gjort mycket mer än jag gjort någon lördag sen jag flyttade till Umeå (läs:inte varit bakis).


Såhär ser snöförhållandena ut i Umeå. Jag börjar tro att det inte finns något slut på vintern här. Ena dagen är det sol och känns som riktig vår, andra dagen är det snöstorm och längdskidåkningstävling på ängarna vid universitetet. Men det kan ju också vara en upplevelse!!

Tog ialla fall en promenad till min före detta korridorskamrat Mia och hennes sambo Anna, där det konsumerades kladdkaka, glass och kaffe i stora mängder.

Vi satt i solen på deras balkong och det var bara lite kallt.

Fast jag fick mest sol på mig.
Efter detta mötte jag upp J i stan och käkade på max. Gott!!

BYE

Kommentarer
Postat av: flina

haha ja allt kan man göra till en upplevelse ;)

2010-03-24 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0