Till Lisa

Schysst att du ägnade mig ett helt inlägg!! Får nog ta att göra detsamma. Usch, låter inte som någon vidare vecka, jag hoppas du får en mycket bättre vecka nästa vecka, peppar, peppar, ta i trä(skalle)(din alltså). Men lille vän, vet du inte att Urban outfitters ligger i Stockholm också, vilket också American apparel gör, samt H&M trend. Så för att göra hela kalaset mindre dyrt (eftersom vi båda är fattiga studenter)och mindre planerande föreslår jag en trip till Sthlm. Några frågor? För övrigt har jag aldrig skjutit pilpåge. Men jag skulle vilja testa curling, fast jag skulle tro att det är som långsam bowling, booooriiiing!! Slut på allt dillande om persilja.


Här får du en bild på dig själv.


Over and out! peace mister sister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0