BINGO.

Trots nedanstående inlägg kom J idag hem med två nya bingolotter inför söndagen. Jag trodde jag hade varit tillräckligt sur på Lotta för att han skulle förstå att man inte kan spela bingolotto när man inte ens vinner när man kommer fram i luren. Det märkliga var att jag fick ett leende på läpparna när han visade upp lotterna och han själv var också ytterst nöjd. Ska vi kalla detta för ett spelberoende? Ett spelberoende som turligt nog bara går att ha en gång i veckan.
Ni kan ju tänka på oss på söndag kväll när vi sitter där och tittar på den urtråkiga underhållningen och håller alla tummar och tår för att vi ska vinna den där resan eller att det skall bli Ivar 33.

Kommentarer
Postat av: milla

Haha ni är pensionärer!! Ja han växer massor just nu. Han är jättestor jämfört med andra som är lika gamla :) min tjockis!

2010-05-25 @ 19:24:27
URL: http://millaochemil.wordpress.com
Postat av: mormor

Milla har redan skrivit det jag tänkte,men det är kul med dina tankar,jag säger bara lycka till.

2010-05-25 @ 22:35:55
Postat av: Edvin

Centrera vad? Hela skiten eller vad tänkte du på? :)

2010-05-26 @ 19:24:59
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0