Lisa


Här kommer en till bild på Lisa från mormors skog. Jag och J har spelat bingolotto ikväll. Jag hade slutsiffra 6 så jag fick ringa in och tävla om hemelektronik värde 50000:-. Jag trodde inte man kunde komma fram, men det gjorde jag och fick lämna namn och nummer. Spänningen var olidlig. Men dessvärre vann jag inget, utan det var någon tjomme från Malmö som vann. Taskigt Lotta, tycker jag, om man kommer fram för en gångs skull kan man väl få vinna! Eller? Jag blev lite bitter, men J säger att man måste spela i 40 år och vänta tills man blir pensionär innan man vinner. Vi kom väl fram till att man nästan tjänar igen alla de lotter man köpt om man vinner om 40 år då. En ganska osäker investering måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Monas!

Joo men ni måste tänka att underhållningen ni får oxå! å det går inte att mäta i pengar :)

2010-05-25 @ 13:58:36
URL: http://jonasiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0