Andermatt.


På ett tåg från Disentis till Andermatt i Schweiz åt fyra trötta, men glada tjejer en gemytlig matsäcksfrukost. De hade glömt kaffet och löskokt äggen. Men det gjorde ingenting för solen sken och skidsuget infann sig.

I en lift var det otroligt trångt. Men Joox hade en innovativ lösning: gå in sist och ut först.

Alperna är för vackert.

Och ölen är för god.

Jag är för charmig.

De tre vännerna... och inte Carro. Men ändå. Vi saknar dig säger vi med denna bilden.

Attenzione.

nicht attenzione.
Här hajkade joox en bit till. Jag vågade inte, det såg smalt ut. På andra sidan fick jag ett ganska gött åk. Jag är rädd för off pist, men jag ska lära mig.


To be continued...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men grymt! lite sugen blir man på att fara dit! :) nästa gång hänger ja med! :D



Haha!! jaa du hade alla rätt! ;), får fixa en svårare nästa gång :P

2011-02-08 @ 23:44:12
URL: http://jonasiam.wordpress.com
Postat av: carro

åååå sakna ni mej på riktigt?! tove som jag bor med la en oxling kommentar när hon såg bilden "dom ljuger". taskigt va?!

2011-02-09 @ 01:00:23
Postat av: Christine

Ser helt underbart ut. :D

2011-02-09 @ 11:30:21
Postat av: evelyn

Sjukt schyssta bilder! du verkar ha det riktigt gött!

2011-02-10 @ 10:43:07
URL: http://flamingoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0