Lugnet före stormen.


Lite såhär ser det ut i vår lägenhet nu. Vi ska byta massa golv i veckan. Det var sagt onsdag, men imorse (tidigt) kom en hantverkare o ringde på och ville mäta alla våra golv. Han hade massa fel information, så jag antar att golvläggningen kommer bli lite waka waka. Nog om det. Denna veckan känns tuff (tuff!!!!) med massa temadagar, tentapluggning, ansökningsskrivningar, golvläggning och allt det dära vanliga. Men när man har mycket skall man tänka såhär: om jag överlever det här är jag bäst. Jag har tänkt så många gånger, och överlevt. Jag är nog bäst ändå. Näe, nu ska jag se en film och ha lite lugnet-före-stormen-mysigt.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det vet Du ju att du är näst bäst, efter mig.

Ska ni byta alla golv?Är det husägaren eller ni själva som gör det.Ha det gott Många kramar

2011-02-23 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0