Födelsedagshelg.


När jag hade skrivit klart min tenta överraskade Jakob mig med en födelsedagstårta.

Den var supergod!!

Jag hade fått lite paketpost som var dags att öppna!

Ett av paketen var från Anna, det innehöll en tygpåse med detta fina trycket som hon gjort helt själv!

På lördagen köpte vi en tunnel till Vira, den gillade hon!

Jag gjorde miniburgare!

och minipizzabitar.

Gästerna som åt var nöjda.

Jakob hittade mustascher.

Christine.

snap, crackle och pop.

Loch.

Jan banan-mustasch.

Ola banan.

Sanna banan och Christine.

Spela lite beer-pong.

Miss.

Anton hade ett kaffe-kit med sig.

Jakob och jag.
Anton malde massa kaffebönor. Och sen var typ kvällen slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilket födelsedagskalas! Nymalet kaffe och grejjer ju!

Kram /lillasyster

2011-03-28 @ 17:49:15
Postat av: mormor

Det var inget dåligt kalas.Fina minisar Du hade gjort.

Kram

2011-03-28 @ 18:00:34
Postat av: Evelyn

Vad fint firad du verkar ha blivit! Riktigt mys! och hrattis i efterskott!

2011-03-28 @ 22:18:28
URL: http://flamingoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0