Allt och inget.


Pappa snyggar till båten inför säsongen.

Båtens namn.

Mamma i båtskulet.

En båt med en trasig presenning.

Milla åt en daimglass päron, sådär är nog hennes omdöme.

Jag åt en vinnare, en magnum strawberry white.

Elina kom hem från Oslo en sväng och hade köpt en analog kamera från 70-talet. Den funkade visade det sig och hon blev tok-glad.

Jag i samma veva.

På kalas-middag hos kusin Anna.

Farmor och farfar.

Farbror Per i en stilig moppehjälm.

Båten åkte i och Mamma fick vara hoppi-land-Kalle.
En fiskgjuse höll utkik.


Lite sådär har det sett ut sedan jag åkte söderöver för några veckor sedan. I helgen har jag varit i Uppsala och hälsat på Karin, vilket var mycket trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefina bilder!! Vad förvånad jag blev när de gick o gå in på din blogg. Roligt o se bilder! puuusss

2011-05-05 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0