Elina på besök.


Elina kom till Chelmsford tidigt tidigt. Efter en liten vilopaus tog vi en promenad "den mysiga vägen" in till centrum för att second hand-spana, dricka öl o käka lite.
Nästa dag gav vi oss av till London. Först besökte vi Camden town.
Den här klädkedjans alla affärer ser ut såhär. Jag undrar vad de betalar för varje symaskin?
Man åt på moppar i Camden.
Elina på shoppinghumör påväg till marknaden.
Efter att ha promenerat ett tag tog vi en välförtjänt paus i en supervarm sol.
Det hettade om kinderna resten av dagen efter att ha suttit där.
Vi bestämde oss för att turista lite, men blev besvikna. De hade byggt en liten låda utanför stationen och satt upp en skylt med 9 3/4. Inte alls som den "riktiga" Harry Potter stationen.
Elina åker rulltrappa för 150:e gången denna dag.
Vi tog en snabb vända på Primark. Tur att Elina är en sådan snabbshoppare som mig!
Klassiskt tunnelbanekort.
På kvällen begav vi oss till Vauxhall för att gå på rullskridsko-disco.
Tyvärr hade vi inga 80-tals kläder, men många andra var ordentligt uppklädda.
Jag ramlade 1 gång och slog i rumpan jättehårt. Ajajaj.
Men lika glad var jag för det.

Kommentarer
Postat av: mormor

Tur att du hade lagt ut nya bilder.

Jag förstår att Elina är en snabb shoppare.kul med rullskidskodisko.jag kanske ska ta med mej rätt kläder.

Men det gör ju ont också,så detfår nog vara.Vi ses.Kram

2011-10-27 @ 23:26:09
Postat av: flina

haha jag älskar dettta!!! tillåt mej dela med mej av mina skratt: haha harry potter, haha abby road, haha 150 rulltrappor, haha 5000 symaskiner... det slog mej att de kanske är fejk.. typ gjorda av trä eller nått... jaja, och hahaha så älskar ja ännu mera att de har flyttat "den riktiga" harry potterperongen!!!!! marre du e bäst!!!! sjukt bra album! puss

2011-10-28 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0