V.29


V.29 var jag i södra Sverige och hälsade på. Jag och mormor var vid Tjolöholms slott och badade. Det var längesen jag var där.

Det var skönt att få en stranddag för en gångs skull...

...men sen mulnade det, då åkte vi hem.

Jag var och hälsade på Milla i Halmstad, vi åt massa god mat, drack öl...

...och gick promenad...

...med Emil.

Jag var också hos Anna och hälsade på, hon gjorde avancerade goda drinkar.

Här är Martin och Maria, vi tittade i fotoalbum från 70-talet.

Anna var glad.

Jag var glad.

Hunden Ronja var nog också glad, tror jag.

BYE aj aj.

Kommentarer
Postat av: milla

fina bilder! Jo det var jättekul på förfesten men inte så kul på utestället, som vanligt. Hur e läget med dig? puss

2010-08-09 @ 08:32:45
URL: http://millamedemil.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så jättemycket :)

2010-08-10 @ 21:41:25
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0