Fotopromenad.

I lördags var jag och Jakob på en promenad och fotade. Han läser en kurs som heter digital bildredigering, det är nästan så man blir lite avundsjuk! Jag fick ställa upp lite som modell för långt och kort skärpedjup, detta är långt.
Vi upptäckte lite konstverk i en tunnel, riktigt tjusigt med guldramar.
Jag demonstrerar kort skärpedjup.
Ännu en del av konstverket. Gautukonstverk gillas, det är gratis att se på och imponerande! Men det gäller att ha ögon med sig, annars är det lätt att missa.
Kort slutartid. Lång slutartid fungerade inte mot allt det vita med min kamera. Snön är på väg bort nu, men det är klart, det tar ett tag när det är så mycket. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fina foton! :)

2012-03-19 @ 11:48:06
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0