Försökt.

Igår gjorde jag en rejäl ansträngning av att försöka få upp låset på cykeln. Detta är del två av mitt lilla cykelproblem. Om ni missat det kan ni läsa om det här. Jag började med att införskaffa en cool liten billig såg från Clas Ohlson. Jag kom igenom rosten på låset hyfsat fort. Sedan hände det inte så mycket mer. De som har sett filmen nyckeln till frihet kan nog förstå hur jag kände mig. Det hände ingenting. I filmen kommer huvudpersonen längre på sin lilla hammare än jag gjorde på min såg. Nu måste jag bara ha en bibel som jag kan gömma sågen i.



Godnatt. Imogon bitti bär det av till Östersund.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ingen bra tjuv, såga på!

Annars tar jag med en såg i handbagaget när jag kommer upp!

Kram, mamma

2010-04-07 @ 21:54:49
Postat av: Mormor

Nu tror jag att du har försökt tillräckligt länge,Jag vill se något nytt

2010-04-08 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0