1:a december.

Idag startas det en julkalender här, det innebär att jag kommer välja en random bild från min externa hårddisk och publicera här varje dag fram till jul.


1:a december:


Här var jag cool. En cool 17-åring. Det var novemberlov och jag och Elina hade tråkigt. Pappa tyckte också att vi hade tråkigt, så han föreslog att vi skulle åka till Fredrikshamn över en dag. Vi var så små att pappa var tvungen att skriva på ett papper så att vi fick åka över. Men jag ska säga att det hände inte särskilt mycket i Fredrikshamn heller. Därför har vi ungefär 1000 bilder från den resan, vilket i och för sig är kul såhär i efterhand.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej så kul att du har framme tomtarna,fin ide med adventskalender.Kram

2010-12-01 @ 15:24:51
Postat av: Anonym

Jag ska sno din idé ;)



/sis

2010-12-01 @ 21:01:41
Postat av: bob

Fan vilken bra idé bäb! Nu har jag något att följa, fick en bamsekalender av mamma men den va skit ful. Höhö

2010-12-01 @ 23:01:21
Postat av: Anonym

Men döh! Du är ju inte riktigt klok ju! pratar kollektivsjälvmord och grejer... Jag tror att du syftar på call and response, eller?

/sis

2010-12-01 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0