Midsommarafton.

Jag befinner mig allt som oftast på den plats i Sverige där det är som sämst väder, så även på midsommarafton i år. Men trots det dåliga vädret hade vi en fin midsommar med massa mat, nubbe och vänner. Så man ska inte sura över vädret kan jag tycka.


Ola var en glad hest.

Himlen blev helt svart, men ändå sken solen. Mycket märkligt ljus.

Alla försökte lösa Rubiks kub. Men Ola kan alla knep och kan lösa den hur tillsnurrad den än är. Twisted backflip och vad alla moves hette.

Marcus.

Jag och J.

Pat in a hat.

Bläää!!

Hoppas alla hade en grymt glad midsommar!!



Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att höra att ni hade det bra i midsommar,det hade även jag men utan nubbe,dock sill jordgubbar o.s.v.

Kram

2010-06-26 @ 21:19:24
Postat av: milla

Häftig ljus det var på bilderna

2010-06-26 @ 23:28:21
URL: http://millamedemil.blogg.se/
Postat av: K

Ååå vad fina ni är allihop!

2010-06-27 @ 10:18:21
Postat av: Sara

Vilka underbara bilder! Hoppas du har en trevlig sommar!! :) Kram!

2010-06-27 @ 10:56:03
URL: http://saeljo.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha spännande dröm! Jag drömde att jag flyttade in inatt, och det var så verkligt att jag har svårt att övertyga mig om att det inte är sant!! Ja, det är fortfarande lite småkallt! Eller ja, det är verkligen ingen sommmarvärme direkt. Idag och igår var det nästan 20 grader dock! Woho! Jag har det bra, lite tråkigt bara eftersom att alla antingen jobbar eller är och far och flyger nånstans och jag börjar inte jobba förrän den 14e :P . Ska förhoppningsvis upp och flytta nu i början på nästa vecka, men vi får se hur det blir med tanke på kattskruttet som fortfarande är rätt sjuk. Kram! :)

2010-06-28 @ 14:40:47
URL: http://saeljo.blogg.se/
Postat av: Sara

Fast idag har det nästan vart tretti grader här i skuggan! tjoho! Jag far upp på söndag ändå, så jag hämtar gärna nycklarna på måndag och flyttar det då eftersom att det blir lättare för mig att packa :) Kram!

2010-06-29 @ 20:28:49
URL: http://saeljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0