Disputationsfest

Numera har min moder en ganska kool titel, filosofie doktor. Det bekräftades i fredags på hennes disputation med efterföljande fest. Här kommer lite bilder från festen.


Mor & far.

Far och mormor.

Dukningen.

Syster.

Jag.

Farmor & farfar. Farfar höll ett roligt tal om när pappa sågade av sin tumme och mamma som
vägrade gå med på att de skulle amputera den på sjukhuset, tack vare henne sydde de på den.

Tal. Skål. Drick. Tal. Skål. Drick....

Min mamma doktorn var så himla glad hela kvällen. Fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Maria,för alla fina bilder.

2010-05-11 @ 11:02:43
Postat av: Mamma

Maria, så himla fint! Har du nån bild jag kan skicka som tackkort, som du tycker e bra?

kram, doktorn själv

2010-05-11 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0