Helgvisit.


"Hej jag är och hälsar på i en annan stad".

Kan ni gissa vilken?

I Oslo! Där Elina bor! Jag hade aldrig varit där innan mer än bytt tåg till Bergen.

Det var fortfarande blommor överallt när jag var där.

Och supervarmt var det.

Elina hade gjort en heldagsplanering eftersom jag var förstagångsbesökare. Den här klockan försvann delvis när bomben exploderade.

Operan var en häftig byggnad.

"Hej jag är inne på operan".

Man kunde gå upp på operan, så det gjorde vi.

Emellanåt åkte vi trikk.

Och besökte slottet.

Fick gratis cola på Akerbrygge och satt och solade en stund.

Sedan besökte vi ungefär varenda pub i hela Oslo och hade det allmänt bra!
Efter det mötte vi upp Elinas kjereste Ola.

Det var ungefär den helgen och det var utrolig göy, får göras om!!

Kommentarer
Postat av: flina

jaaa!! thank you! come again!!! ? =)

2011-08-31 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0