Ölbesök.

Förra veckan fick jag ölbesök av Hanna och Joox som ändå var i London. Ett skönt litet avbrott i pluggandet.
Jag och Hanna.
Vi beundrade denna lampan och planerade Joox framtida hotell.
Joox.
Jag åt ribs. Mm mm mm!!

Nu har jag pluggat klart också! Imorgon skall jag gå och lämna in, för så gammalmodiga är dom på detta universitetet att man måste lämna in i fysisk kopia. Dessutom har jag hört att det brukar vara en kö på 100 meter till Icentre, där inlämningen sker. Skall man ladda med stol och matsäck??

Kommentarer
Postat av: flina

aaah!!! ölbesök! mysigt!! snygga jenter>! å snyggt glas!!! fan ja skulle lagt beslag på ett! höhö. å snart kommer du hem mää!!!! aaweee!!!!! då ska vi lek ju! de har vi ju bestämt =) jaa!.. jaja....

dom har bara låssasglögg i norge.. herra!

2011-12-15 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0