Lite av varje.

Låg på gräset och tog det lugnt en stund.
Lite såhär ser det ut på skolan.
Eller såhär.
En av de första dagarna fick alla en gratis lunchpåse. Vad den innehöll? en smörgås, ett äpple, en chokladbar och en chipspåse. Men man klagar inte gärna när det är gratis.
På den första skoldagen fick vi bygga spaghetti och marsmallowstorn. Den grupp som byggde högst vann. Den långhårige mannen i bakgrunden är min personal tutor. Alla studenter tillhör alltså en lärare som de kan vända sig till.
En dag åkte vi till ett stort shoppingcenter som heter Lakeside. Jag åt tacobell två gånger den dagen...
Vi kan konstatera att Bulmers är gjorda av alla sorters äpplen.
Skolan bjöd återigen på mat. Gratis grillad hamburgare.
En söndag tog jag en powerwalk och gick vilse. Jag hamnade vid den här kyrkan två gånger. Promenaden blev en timma längre än vad jag tänkt mig.
Ännu en gång bjöds det på gratis pizza från dominos. Men denna gång hade de med sig sin mascot, det var ju något nytt!
Jag satt och pluggade i bibblan, men upptäckte att jag kunde se mig själv i en metallsak i taket
Trackback
RSS 2.0