25-årskalas.

Vi började med lite sangriabål.
Här är damerna på kalaset.
Elina och Anna. Papperssugrör höll inte i längden märkte vi.
Filippa och Malin. 
Mattias och Milla.
Martin.
25 ballonger fick jag.
Och massa paket.
Sedan hade vi musikquiz. Här är ett lag.
 
Lisa tyckte att det vore roligare om jag fyllde 52 år.
Anna övade bloggposer, fast vad jag vet har hon ingen blogg.
"Såhär posar bloggare".
Gotårta.
Sedan blev det lite galenpanna.
Jag provade mina nya presenter.
Ballongdans?
Lite kärlek.
Och en lek som inte alla greppade helt. 
Vilket ledde till detta.
Martin och Anna.
Elina och Carro.
Det hela avslutades med dans.
Tack för att ni ville komma, blev hur bra som helst!!

Kommentarer
Postat av: Bob

En riktigt brakfest!

2013-04-08 @ 16:46:04
Postat av: flina

haha kul kort!!!!! =P

2013-04-09 @ 15:03:56
Postat av: milla

hahaha roliga kort!

2013-04-11 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0