Gröna Lund

Jag och J var på Gröna Lund i helgen. Det var sjukt mycket folk.
Jag som är en mycket oerfaren Gröna Lund besökare tyckte det var riktigt spännande med "nya" attraktioner. J hade roligt åt mig när jag tyckte rutschkanan i lustiga huset där man åker på mattor var en av de roligare attraktionerna.
I övrigt måste jag säga att Insane som är ny för i år var riktigt obehaglig, men tydligen är det så att varje åktur är unik, så man kan nog pressas ihop lite hur som helst, eller inte alls. både jag och J blev lite lätt ihoptryckta när den gjorde en bakåtvolt i slutet. Vi såg stjärnor och sen kunde vi inte prata på en kvart. Ungefär så. Det slutade med några öl på stan. Så slutet gott, allting gott!!  (Förutom att J blev sjuk på söndagen).


Tudilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0