Jajjemen

Ajjemen, nu har jag gått två dagar bredvid på boendet där jag ska jobba i sommar. Allt är nytt och allt känns lite rörigt, men det är nog som dem säger där borta, att allting kommer med tiden.

En bra nyhet är att jag är ledig runt midsommar!! Dessutom är jag ledig helgen v.29, då händer det grejer i Halmstad, eller hur C?!!


Varför blir man så godissugen när man är hungrig? Och varför är det jättetråkigt att göra mat till bara sig själv?
Sånt suger ju?

So long, farewell, auf wiedersehen, vi ses sen!!

Kommentarer
Postat av: Milla

yeeey! Bra att du är ledig!! TAck så mycket för vykortet! Jättefint!! Mattias pappa har ju inget internet ju... jag tattar på grannens men det funkar bara när dom inte använder det haha jag ska uppdatera snart jag lovar =)

2009-06-09 @ 16:30:33
URL: http://bendoverbitch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0