Sjung i duschen

J står i duschen, nu har jag inte hört det på ett tag, men man brukar få höra en hel konsert från honom när han står i duschen eller badar. Det är riktigt roligt, för han tar i från tårna och går in för det mycket mer än han brukar göra när han
sjunger utanför badrummet.
Det är extra kul när jag ställer mig utanför och sjunger med i samma låt, då är det som om han kommer av sig och inte haft en tanke på att någon annan än han hör. Jag tror vissa sjunger i duschen för att få leva ut sina drömmar, eller för att de tycker det låter så sjukt bra när dem tar i som fan som de inte vågar göra i vanliga fall. Jag tror inte jag sjunger i duschen, men vem vet, det får ni fråga J om. KEEP ON SINGING!!


So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0