På toa

En grej slog mig idag när jag gick på toa på gymmet. Min vän E blev inlåst där en gång när dörren gick i baklås.
Om man skulle behöva vara där inne en vecka skulle man förmodligen överleva eftersom det finns vatten.
Sen tänkte jag att det var synd att det inte finns en säng där inne, det skulle vara skönt om man skulle behöva stanna en vecka... och ett kylskåp. Vilket rum skulle man ha valt i sitt hem om man inte kunde komma ut på en vecka, sovrummet, badrummet eller köket? Vilket hade du valt? 


"Hej, jag har varit inlåst i en burk i en vecka."


(Jag tycker det kan bli midsommar nu, så jag kan få träffa J)


Hej då.




Kommentarer
Postat av: emma

haha fint med en burk som accessoar

2009-06-12 @ 18:54:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Lisa

Lätt att jag skulle valt badrummet! Man kan sova i badkaret men man kan inte kissa i sängen!



//Lisa

2009-06-12 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0