Heeeeej

Ja, Hej Hej!!

Vad ska vi säga om detta då, mitt första blogginlägg, hmm...

Nu befinner jag mig hos min pojkvän som vi kan kalla J (eftersom han börjar på bokstaven J, enkelt va?).
Jag har tvingat honom att tvätta massa tvätt, så nu var han tvungen att ta ett bad.
Ja, klocko är mycko och vi har vänt på dygnet helt eftersom bägge är "mellan två jobb".

"J" bor i Jämtland och jag bor i Halland, så vi har ibland ett s.k distansförhållande. Snart kommer distansförhållandet börja igen p.g.a. jobb i Halland för min del. Men där nere finns ju mina vänner, min famlij och min symaskin (hobby, haha). Såååå om jag får träffa J tillräckligt ofta kommer jag bli mer än nöjd.

Time for bed!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0