STANNA

Hej kära blogg!!
Är hemkommen från Siesta festivalen.....skönt.
Jag kan härmed konstatera att jag är en aaaaning för gammal att sova i tält.
Visserligen ligger det säkert helt i psyket, men usch för en skog (liten dunge som växer på betong) som jämnats med marken och blivit en camping. DET ER FOR HÅRT!!

Nedan följer istället det positiva med festivalen!!


Elajni och jag.


Molotov jive, YÄ


Christian och den trasiga spegeln, BUÄHH





Hoffmaestro & Chra, Fullt ös medvetslös!!




Bör tilläggas att Promoe var grymt bra live!! (och då syftar jag inte enbart på låten Svennebanan).


Tjaråå!!
  

Kommentarer
Postat av: J

fiiint =)

2009-06-01 @ 00:39:55
URL: http://hobnob.blogg.se/
Postat av: flina

ja älskar din blogg å dina bildeeeer=) bääästaaa!!!

2009-06-01 @ 11:57:12
Postat av: flina

ja älskar din blogg å dina bildeer=) bääästaaaa!!! ska vi starta ett band nu;)

2009-06-01 @ 12:00:10
Postat av: flina

hårt! hahahahaha;)

2009-06-01 @ 12:05:26
Postat av: flina

hej igen, man kan skriva hur många komentarer som helst till din blogg:D STANNA! okej nu kan ni gå.!

bra beskrivning av "campingen" oxå btw;)

2009-06-01 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0