Surströmming.


Välkommen till chefens sommarstuga.

Där bjöds det på surströmming, potatis, tunnbröd m.m.

Alla var imponerade att jag åt och gillade det, jag var förvånad att det inte luktade SÅÅ äckligt som jag förväntat mig, även om det luktade rätt illa i alla fall. Jag kan om jag nu vill titulera mig jämte (jämtlänning). Men det återstår att se. Det nämndes också en löneförhöjning nu när jag ätit surströmming, synd bara att jag jobbar för kommunen.

Chefen hade fina blommor.


Nu är jag hemma i Halland. Jag är inte förvånad att Göteborg välkomnade mig med regn.

Kommentarer
Postat av: Edvin

Men så härligt! Förfest med surströmming i höst då? :P

2010-07-17 @ 12:02:29
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Milla

2010-07-17 @ 23:48:25
Postat av: Mulla

Oj var det gott? Ja vad roligt du e hemma!! På måndag ska det bli jättebra väder! Nu e vi på landet o kommer hem imorgon kraam

2010-07-17 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0