En vecka i hemtrakterna.


Hej hej Halmstad!!

Jag hälsade på Milla och Mattias och Emil som var jätteglad!! och katten Polly såklart.

Vi åt sill och potatis och vattenmelon.

Dagen efter hälsade jag på Elina som tillfälligt också bor i Halmstad.

Vi drack vin i hennes fönster, mys. Hon lärde mig även att virka, vilket har gått "bra" (fråga J).

Peaceful wine kan denna bilden få heta.



Allt dokumenterades dock inte när jag var hemma.
Nu är jag på plats i Nörrland igen och på mitt nya jobb!! AAHH, det är läskigt, men kul!!

Kommentarer
Postat av: milla

Fina bilder!! Jo han gillar den nog lite annars hade han inte låtit mig köpa den haha men jag tycker den är jättefin. Det ska bli så kul sen att få göra i ordning ett helt rum till Emil. Ja massa rea!! Uppdatera oftare så lovar jag att göra desamma!!!

2010-06-17 @ 20:47:24
URL: http://millaochemil.wordpress.com
Postat av: mormor

Det var många fina bilder,kul att se,Jaså Du tycker jobbet är läskigt.Har Du gjort några dubbelbokningar ännu eller missat något pass?

Kram

2010-06-19 @ 11:00:09
Postat av: flina

weee vilka najs bilder du lagt upp!!!! men som vanligt så blundar ja på typ alla bilder=) hah ;)

2010-06-22 @ 20:26:56
Postat av: Christine Andersson

Hej!

Kul att du fått in lite inlägg i din blogg igen :). Har som försökt att ha lite koll på den. Ser ut som du lever på en bra diet..våfflor och vattenmelon:).

Vad är det du virkar? När du kommer upp till Ume kan du få låna min bok med virkmönster till grytlappar och amigurumi figurer:). Vi borde börja med syjunta:D. Främst för skitsnacket och fikat(då kanske jag får nått skrivet i min blogg oxå):).

Kram!

2010-06-24 @ 07:20:43
URL: http://christinelicious.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0