I all ära.

Idag har vi ätit hela dagen, typ. Samtidigt som vi tittat på bröllopet. Lite halvt i alla fall. J gav upp innan de hann säga ja och jag gav upp precis efter, sen körde de ju tusen repriser på ja-sägandet.

J var sjukligt sugen på vattenmelon, det ledde till en 6 kg klump av massa vatten och melon. Men mest vatten. Eftersom den hör till gurkväxter skulle jag tippa på ca 99% vatten, jag skulle också tippa på att det är därför J gillar det så mycket, han älskar nämligen gurka. Han gillar alltså svaga smaker med myckert vatten. Det är hans grej.
Moahaha, jag fick våfflor med blåbärssylt. Gott nåå såå jääävulst!! Som man säger i Norrland.

Här har ni ett annat inlägg om våffelätande.

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: milla

gott gott! Vi har precis varit på en italiensk restaurang det var jättegott mest förrätten :)

2010-06-19 @ 21:15:43
URL: http://millaochemil.wordpress.com
Postat av: milla

Oj vad billigt! Ta ett kort o lägg upp! Haha ja men det var nog då jag hörde det för jag kollade när dom åkte båt :) Ja det var lyxigt och Emil var snäll och sov det var ännu mera lyxigt haha. Hur går det på jobbet förrästen? Ska vi prata imorgon?

2010-06-19 @ 21:56:30
URL: http://millaochemil.wordpress.com
Postat av: mormor

Så sugen jag blev på våfflor,jag såg det mesta av bröllopet,men jag sappa ju också för det var spedway och fotboll att titta på också. kram

2010-06-20 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0