På bussen

När jag åkte hem från stan nyss (efter öl, drink och nacho kväll på en pub med tjejerna i klassen som ett slags hej då innan sommaren) (<----lång mening inom parentes)(jaja) hörde jag en skum stämma där bak i bussen. Då tänkte jag att jag skulle välja att sitta i främre delen av bussen eftersom jag inte orkade med en "läskig och skum stämma". Men snart visade det sig att jag inte skulle valt den främre delen heller för där kom det hela tiden vindpustar med svett. Min lösning var att sätta på musik på hög volym och hålla för näsan. (Nej, det finns ingen mening med detta inlägget om man inte håller med om att människor som åker buss kan vara sjukt dryga och störiga och borde duscha!!!)(<----för lång parentes igen)(jaja).

Som kompensation får ni en bild från häromnatten när Sara och Co. följde mig hem:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0