Läskiga djur

Jag undrar vad dessa läskiga djur tänkte när de stirrade ut mig. Jag menar, ingen annan i deras "flock" verkar bry sig. Jag insåg att jag hade samlat på mig tre sorters djur till denna kategori och kanske blir det fler. De flesta som känner mig vet att jag inte är bästa vän med djur (men extremt bra vän när de ligger på tallriken). (Fast jag gillar katten Polly).


Här har vi en kobent ko, en riktigt stirrig typ dessutom. Hur snygg var han själv liksom??

Den här hunden använder ett typiskt trick, så fort man ska stirra tillbaka på han viker han undan med blicken. Vilken mes. (Jag lovar, jag äter inte hundar.)
Det här fåret är otroligt nyfiken, men jag tror även att han är flockens ledare eftersom även de andra fåren är på väg åt mitt håll. Riktigt läskig typ det där, han följde efter mig tills jag klättrade upp för ett högt berg, hans smidighet satte stopp för hans nyfikenhet. Too bad.

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är som jag ,Djur ska helst ses på bild eller långt avstånd.För övrigt är kor såvitt jag vet hondjur.Detta är nog kvigor.(kor innan dom har fått sin första kalv)Det var bra att du hade haft en vit lördag ,snön alltså.kram

2010-03-22 @ 10:42:35
Postat av: jillian

Haha, skön sista kommentar om fåret!! Suck, vad less jag är på att skriva hemtenta!!

2010-03-23 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0