Sköning vädret



Såhär skönt var det vid dammen på campus i eftermiddags. Jag och J har grillat lax och ätit potatis med rotfrukter och romsås idag. Man måste ju fira att vi både klarade våra förra moment galant!!
Jag har tjatat på J i flera dagar att vi ska sova på balkongen en natt, vore inte det coolt o skönt o sova med massa frisk luft liksom?? Men han tycker det är för högt och är rädd att balkongen skall rasa. Men då finns det ju alltid en balkong under oss som tar emot oss. Eller? Vi bar i alla fall ut en madrass för att test sova lite och det var kallt, vår balkong ligger nämligen i det ofördelaktiga vädersstrecket. Men vi får se, det kan bli en natt på balkongen!!

BYEBYE.

Kommentarer
Postat av: mormor

så skönt det ser ut,vänta med att sova ute till ni kan ligga på marken.Så bra att ni klarat er galant.I går var vi(Syföreningen)på resa i Göteborg med guidad tur,samt jättegod mat på Novotel,som ligger vid Röda Sten.Kram

2010-05-19 @ 10:02:28
Postat av: Christine Andersson

Blev det en natt på balkongen?

Jag tycker iaf att de låter hur coolt som helst, jag skulle lugnt göra de om jag hade balkong. Ni får väll varma varandra :D.

2010-05-19 @ 10:38:17
URL: http://christinelicious.wordpress.com/
Postat av: flina

ooooh!! very niiiiiiceeee!!!!!!

2010-05-19 @ 20:17:49
Postat av: Edvin

Jag håller med J. Är ju livsfarligt. Den kommer rasa...

2010-05-20 @ 10:32:04
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0