Bortglömda bilder.


Det här är vår sparbössa, för att kunna få ut pengar måste man rulla kulan rätt.

Det här är hemma hos Milla och Mattias, burken är så fin på något sätt.

Förra helgen var det jättemycket dimma.

Det här är utsikten om man ligger i mina föräldrars trädgård.

En dag för några år sedan var jag och J fattiga och bakis, vi köpte juice och åkte till en brygga och mådde allmänt dåligt.

Den här bilden har Elina tagit, det är från Siestafestivalen.

De här blommorna fick mamma på sin disputation i våras.

Såhär såg det ut en gång när jag gick till Edvin på förfest.

De här klossarna fick J:s syster i födelsedagspresent av honom förra året.

Jag uppfann en ljusstake av min söndriga klocka från IKEA.

Min syster hade ritat.

Vira tittar bort just när man ska ta kort.
I bistron på ett tåg.

Kommentarer
Postat av: milla

fina bilder! du e så duktig

2010-11-07 @ 20:39:35
Postat av: karin

vad fint! och du är fin! och jag saknar dig min vän!

2010-11-07 @ 22:03:17
Postat av: flina

weeeee! jeg liker mye!

2010-11-08 @ 10:05:33
URL: http://elarre.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det ser ut som om det ligger en snigel i er sparbössa



/sis

2010-11-14 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0