Denna helgen...


...var Milla här...

...och hälsade på mig, det var mycket trevligt! Nu är det nästan lite tomt.
Milla lekte massa med Vira, Vira fick en massa presenter och älskar sin nya glittriga rosa boll med fjädrar på.

Det blev lite partaj också, vanligtvis ser jag ut såhär.

"aj, aj kapten" sa Milla och sen gick vi ut i Norrlandsmörkret.

För övrigt hände en lite rolig grej förut när jag skulle leka med Vira. Jag skakade en av hennes leksaker så den skramlade som tusan. Vad jag hade missat var att hon var på sitt kattdass. Hon hann inte gå på toa utan blev så uppspelt av skramlandet att hon inte hann få ur sig det hon skulle inne i dasset, så dessvärre hamnade det på badrumsmattan. OJ oj stackars katt. Hon såg lite förvirrad ut. Katten har för snabb reaktionsförmåga för sitt eget bästa. Men sen gick hon och sket på riktigt och allt var frid och fröjd.

Kommentarer
Postat av: milla

Roliga bilder :) HAHA stackars lilla vira hann inte bajsa.



Polly kändes jättestor o tjock när jag kom hem efter att man hållt i lilla lilla vira

2010-10-05 @ 23:20:04
URL: http://millamedemil.blogg.se/
Postat av: carro

ååå va snygga ni va! är? jättefina!

2010-10-06 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0