Disentis, Schweiz.


Joox jobbar på en pub/café/afterski.

Det heter Nangijala och de har ett jättegott te. I teet är det lime, mynta, honung och ingefära. Krossa allt lite också innan vattnet hälls på!!

Hej hej.

Hej?

Kaffepaus i backen.

Och ganska långa solpauser.

Gott é de.

Mmm.

Åka lite.

Pausa lite.

Elina pausar med öl.

Mera paus.

Ja.

Fint.

Feldschlösschen.

Lift. Det var inte så mycket snö.

Joox jobbar igen.

Elina solar och pausar igen.

Lite såhär har min vecka i alperna sett ut. Det känns bra att ha laddat batterierna. Och i Umeå skiner solen, det känns ovanligt.





Kommentarer
Postat av: Karin

WUNDERBAR! Önskar jag också hade tid med en tripp till alperna, men vi har för mycket schemalagt.. Istället får jag skolka och nöja mig med fina Storulvån minst en gång :) Sol och snö och skidor är ett vinnande koncept, alla kategorier!

2011-02-09 @ 15:04:20
Postat av: Jonas

Men vad nice!!! man blir ju liten sugen på en öl på bilden "Elina pausar med öl." :)

2011-02-09 @ 18:18:57
URL: http://jonasiam.wordpress.com
Postat av: flina

haha kul att ja dricker öl på typ alla kort ja e med på! men ja bjuder på d;)! gött e d

2011-02-09 @ 19:18:11
Postat av: mormor

Så underbart du måste haft det med dina kompisar och skidåkning.Jättefina bilder.Så fin julklapp som du fick njuta av i alperna.Många kramar

2011-02-10 @ 12:04:57
Postat av: Sara

Åh vad underbart det ser ut!! Fina och härliga bilder!!

2011-02-10 @ 19:56:03
URL: http://saeljo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0