Jag vill sy.


Men det går ju inte! Jag har ju inte ens en symaskin. Jag äger dock ett litet sy-kit och en knapp som man fick som inflyttningspresent av universitet, kanske ska göra en söm någonstans med en liten detaljknapp. Näe, nu får jag skärpa mig. Hade ju bestämt mig för att kika i en bok om välmående hos barn i lågstadiet idag. Plugga plugga.

English: I want to sew, but it's not possible! Since I don't even have a sewing machine here. Though I own a small sewing-kit and a small button I got as a moving-in-gift from the University, maybe I will sew it somewhere. Well I have to keep it together. I actually decided to read into the topic of childrens well-being in primary school today. Study study.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare, kan du inte köpa ett nystan och stickor? Kanske finns stickkafé där dom kan lära dig? Annars får du vänta till du kommer hem, så får vi köpa en massa tyg och ha syrace med mig och Lisa!

Kram, mamma

2011-11-03 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0