Milla var här.

Det var totalt överbefolkat i tunnelbanan att de till och med var tvungna att stänga den vid ett tillfälle.
It was totally crowded in the underground the whole wekend, at one time they had to close it.
Jag på Oxford street.
Me at Oxford street.
På Hamleys köpte jag mina favorit jelly belly beans, smörpopcorn.
At Hamleys I bought my favourite Jelly belly beans, buttered popcorn.
Milla var glad, hon köpte en present till Emil.
Milla was happy, she bought a gift to her son Emil.
Sen återupptäckte vi Carnaby street, lugnet infann sig.
Then we re-discovered Carnaby street, it was calmer there.
Detta är i den lilla mysiga gallerian på Carnyby street.
This is a cosy small mall at Carnaby street.
Vi åt de godaste hamburgarna på länge, med guacemole på.
We ate the tastiest burgers for a long time, with guacemole on it..
Milla.
Vi åkte ett spöktåg. (silver-tåget)
We went by a ghost train.
Milla utanför Towern.
Milla outside Towern.
Där vi åt det man måste äta när man är i England, fish and chips. Milla tyckte dock Liseberg har godare.
There we ate what must be eaten when in England, fish and chips. Milla thought the amusement park Liseberg in Sweden have better ones.
Jag med min kamera, ovanlig syn.
Me and my camera, an unusual sight.
Vi åkte till Camden town och provade "fotpeeling-med-fiskar". Fiskarna biter av gammalt skit från fötterna, de blev väldigt lena.
We went to Camden town where we tried footpeeling with fishes. The fishes bites of the old dirt from the feets, they become very soft.
Men det var lite obehagligt.
But it was a bit unpleasant.
Vi åkte till Harrods. Det var finare än jag kom ihåg det. Men totalt överbefolkat där också, tyvärr. Vi fick panik och gick ut.
We went to Harrods. It was nicer than I remembered it. Unfortunately it was totally crowded there as well. We got panicked and went out.
På kvällen gick vi på pub.
In the night we went to a pub.

Kommentarer
Postat av: carro

åå va kul!! åå va fint!! fanfanfan jävla jobb. kittlades inte fiskarna jättemycke? snart får vi ha en heeeeldaaaaaaag!!!!

2011-11-24 @ 18:27:30
Postat av: Karin

du är så söt jämt kompis! Jag kanske kommer till jämtland runt nyår! JAg vill leeeeeekkkaaaaa!!!!

2011-11-26 @ 16:11:42
Postat av: Lisa

Maria! jag vill också göra fotfiskar!

2011-12-01 @ 18:12:39
URL: http://trogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0