Instagram.

Igår gjorde jag hemmagjord sushi för första gången, Jonas lärde mig! Det har varit gött väder de senaste dagarna (eller inte)!
På påsk var Ox här och vi lagade massvis med mat, spelade Settlers och drack öl på stan.
Lite vardaglig disk och epp (efter-plugget-pub) och frukost och supergo röding som Christine fiskat och sedan tillagat.
Lite frukost och plåtburkar med etikett från den ganska nyinköpta dymon.
Fick Jelly Belly av Milla på min födelsedag, buttered popcorn såklart! Lite framtidsångest, förberedelser för kalops och promenad med Ox längs med älven.

Jag heter Virrmar på Instagram om du vill följa mig där!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Riktigt gott!! nästa gång får vi ta lite mindre wasabi! :P

2012-04-21 @ 17:17:32
URL: http://carlssonism.tumblr.com
Postat av: mormor

Så fina bilder,var det kul att laga den maten.Hoppas att alla uppskattade den

Kram

2012-04-24 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0