Hemvändning.

Jag besökte södra Sverige en sväng innan sommarjobbet tog sin start. Här är jag och Emil på en bondgård.
Milla fick också följa med.
Emil var mest intresserad av kattluckorna på bondgården.
Jag och Carro åkte ut till Brännö i Göteborgs skärgård.
Vi tog fel båt...
Men det gick bra ändå, vi fick gå över hela ön bara. Här är Brännö brygga.
gå,gå,gå...
...men det fanns mycket fint att kolla på.
Morsning.
Till slut kom vi fram till Joox café som hon driver i sommar.
Hon serverade oss makrill och dillstuvad potatis, mm mm mm.
Joox och hennes pojkvän bodde i en husbåt på land bakom caféet. Väldigt mysigt!
Sedan började det regna...
...det var dags att ta färjan tillbaka.
Och jag träffade Anna och Filippa över några bitar sushi och vin.
Jag och Filippa.
Vi firade mig lite grann som klarat min c-uppsats alldeles utmärkt!!
Sedan var det dags att gå hem och börja packa mot avfärden tillbaks till Norrland.

Kommentarer
Postat av: mormor

Så fina hemmabilder Du hade tagit,blev glad när jag såg dom Kram

2012-07-08 @ 00:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0